Upozorňujeme, že náš web používá soubory Cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. O souborech Cookies si můžete přečíst v Podmínkách ochrany osobních údajů. Můžete je odmítnout, není ale vyloučeno, že v tom případě nepůjde plně využít veškerých funkcí webové stránky. Děkujeme za pochopení.

Reference z vašich emailů

Děkujeme všem,

kteří nám poslali své poděkování či vyjádřenou pochvalu. Jsme opravdu rádi, pokud Vás naše balíčky potěší.  

Naším posláním je pomoci vám vytvořit si svůj domov snů. Jsme tu, abychom vám pomohli zlepšit vaše dovednosti v oblasti interiérového designu a dekorování, díky kterým pro vás bude zařizování vlastního domova hračka. Usnadňujeme Vám cestu k vysněnému bydlení a těší nás, pokud jste spokojení:-)

Jolanta Balon, 20. 7. 2021, 18:40
Milá paní Fouňouvá,
nakupuji online velmi často, ale už dlouho se mi nestalo, aby na mně při e-mailové komunikaci dýchla taková krásná a vstřícná energie.
Tak jsem Vám to chtěla napsat a popřát Vám vše dobré a na balíček se moc těším. 
Hezký den.
S laskavým pozdravením
Jolanta Balon

 

Renáta Vernerová 18. 2. 2021 9:08:09

Dobrý den paní Fouňová, moc děkuji za zaslané zboží. Všem vypravuji jak krásně zabalený balíček přišel a zboží bez nejmenší vady. Tak moc děkuji a ráda zase objednám. Objednávám na internetu už asi 20 let. Služby jsou bohužel den ode dne horší.  Všichni kolem mají stejnou zkušenost. Poslední dva roky katastrofa...  Nerada zboží vracím ale letos jsem odeslala zpět už tak 15 balíčků. Z vašeho balíčku jsem byla v šoku, nic tak krásného a v perfektním stavu jsem dlouho neviděla.

Včera bylo na seznamu video jak paní z DPD hodila balíček z elektronikou z auta za vrata. Ta stejná paní nám v prosinci doručila skleněnou digestoř. Nechtěla jsem ji otevírat aby se s ní nic nestalo:-) než se bude přidělávat. Asi po měsíci a dvou dnech jsme nestačili koukat. Krabice samý střep. Takové zboží by měli posílat na paletách a ne DPD.

Proto jsem byla v šoku u Vaší zásilky. Malá a levná věcička bez vady a luxusně zabalená. Jste jedna mála a to objednávám přes internet skoro všechno. Moc děkuji a přeji mnoho zákazníků. Renáta

 

Adéla Sládková 16. 2. 2021 16:20:46

Děkuj za rychlost, vstřícnost a ochotu. Již jsme uhradila. Děkuji. 
Přeji krásný den.

 

Maslanová, Slovensko, 4. 1. 2021 6:42:54

Dobry den, dakujem Vam za ochotu, velmi pekne. Ano prosím spracujte moju objednavku. Dakujem za ustretovost. 

 

Ing.Michaela Jarošová 4. 12. 2020

Zdravím vás, v naprostém pořádku, děkuji i za milé pozdravy a dárek! 

Akorát nemůžu ráno před kávou psát hodnocení - chtěla jsem dát 5***** a uvést, že komunikace byla jedničku s *
Výsledek? Hvězdičky jsem neuvedla a 1* tak vyznívá úplně opačně:))
Prosím, klidně to smažte a já se opravím.
Hezký den
 

 

Další recenze od zákazníků najdete v rubrice HODNOCENÍ OBCHODU