Upozorňujeme, že náš web používá soubory Cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. O souborech Cookies si můžete přečíst v Podmínkách ochrany osobních údajů. Můžete je odmítnout, není ale vyloučeno, že v tom případě nepůjde plně využít veškerých funkcí webové stránky. Děkujeme za pochopení.

PROČ SE MI NEDAŘÍ ZAPLATIT PŘES PLATEBNÍ BRÁNU A CO MÁM DĚLAT?

Mezi nejčastější důvody, proč se nedaří zaplatit přes platební bránu, jsou:
  1. Nepovolené internetové platby

    Problém: Pokud vaše karta nemá povoleny internetové platby, zaplatit vám nepůjde. 

    Řešení: Zkontrolujte si ve vašem internetovém bankovnictví, zda máte povolené internetové platby. Pokud nemáte, tuto možnost si nastavte. 
  2. Překročení limitů na kartě
    Problém: Pokud máte na kartě nastavené limity a překročíte je, nebudete moct na platební bráně zaplatit. 
    Řešení: Limity si upravte ve vašem internetovém bankovnictví, a poté zkuste platbu provést znovu. 
     
  3. Nedostatek financí na kartě
    Problém: Pokud na kartě nemáte dostatek financí na zaplacení zboží/služby, platbu nebude možné provést. 
    Řešení: K zaplacení objednávky použijte takovou kartu, na které máte dostatek peněz. 
     
  4. Karta je expirovaná
    Problém: Pokud vaší kartě vypršela platnost, není možné s ní zaplatit.
    Řešení: Vyberte si jinou kartu nebo jinou platební metodu (např. online bankovní převod). 
     
  5. Karta byla vydána v cizím regionu
    Problém: Pokud platíte kartou, která byla vydána v zahraničí a e-shop přijímání těchto karet nepodporuje, pak s touto kartou nezaplatíte.
    Řešení: Zvolte proto jinou kartu nebo jinou platební metodu (např. online bankovní převod). 
     
  6. Nebylo provedeno 3D Secure ověření
    Problém: 3D Secure ověření je jedním z ochranných prvků, ke kterému dochází po zadání údajů z karty. Jedná se o ověření, které zasílá vaše banka. Pokud tímto ověřením neprojdete, platba se nezpracuje. 
    Řešení: Pokud dojde k problému se zadáním 3D Secure kódu, kontaktujte vaši banku nebo nás na podpora@gopay.cz.
     
  7. Nebyla vybrána platební metoda
    Problém: Pokud na platební bráně nevyberete žádnou platební metodu, platba se nemůže zpracovat.
    Řešení: Vždy musíte vybrat konkrétní platební metodu, pomocí které chcete zaplatit. 
     
  8. Došlo k předčasnému zmáčknutí tlačítka Zpět
    Problém: Z platební brány se nikdy nevracejte tlačítkem Zpět, pokud ještě nedošlo ke zpracování a dokončení platby. 
    Řešení: Vždy počkejte, až vás po dokončení platba automaticky přesměruje brána na stránku e-shopu. 
     
  9. Došlo k zavření okna brány při zpracování platby
    Problém: Pokud platební bránu zavřete křížkem ještě před dokončením platby, platba se tak přeruší a nelze se do ní vrátit. 
    Řešení: Okno platební brány nikdy nezavírejte křížkem, jinak se platební proces přeruší a nedojde k dokončení platby. Vždy počkejte, než vás platební brána na návratovou stránku e-shopu přesměruje sama. 
     
  10. Telefonní číslo není podporované pro mobilní platby
    Problém: Pokud vaše číslo nepodporuje mobilní platby jako např. m-platba, nebo Premium SMS, zaplatit vám nepůjde.
    Řešení: Pokud chcete platit pomocí platbou od vašeho mobilního operátora, zkontrolujte si, zda vaše telefonní číslo podporuje mobilní platby. 
     
  11. Platba vypršela
    Problém: Pokud platbu nedokončíte včas, platba vyprší a už není možné se k ní vrátit. 
    Řešení: Platbu vždy proveďte ihned po vyvolání platební brány. 
     
  12. Nastal technický problém na straně e-shopu
    Problém: Platbu někdy není možné dokončit kvůli technickým problémům e-shopu.
    Řešení: V tomto případě kontaktujte e-shop a poraďte se, jak za zboží zaplatit. 
     
  13. Platba je blokována v prohlížeči
    Problém: Váš prohlížeč může díky některým rozšířením platbu blokovat.
    Řešení: Zkuste zaplatit za anonymního okna nebo z jiného prohlížeče. 
     
  14. Došlo k výpadku platební brány nebo probíhá její odstávka
    Problém: Pokud dojde k přerušení služeb platební brány, platbu nebude možné dokončit.
    Řešení: Funkčnost všech systémů platební brány si můžete ověřit na našich webových stránkách dole v patičce webu. Pokud vidíte hlášku, že systémy GoPay nejsou funkční, je nutné vyčkat na jejich opětovné zprovoznění. 
     
  15. Došlo k výpadku elektřiny nebo internetového spojení
    Problém: Pokud dojde ve vaší domácnosti k výpadku elektřiny nebo internetového spojení, platbu nebude možné dokončit.
    Řešení: Počkejte na obnovení elektřiny nebo spojení a platbu proveďte znovu. 
Pokud se vám i přes výše zmíněné rady stále nedaří zaplatit, kontaktujte nás na e-mail podpora@gopay.cz