Krásný den, máme velkou radost, že jste k nám zavítali ♥♥. Upozorňujeme, že náš web používá soubory Cookies. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. Souborů Cookies se nemusíte obávat, případně si můžete více informací přečíst v PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ.  Můžete je samozřejmě i odmítnout, není ale bohužel vyloučeno, že v tom případě nepůjde plně využít veškerých funkcí webové stránky. Děkujeme za pochopení a přejeme Vám příjemné chvilky při nabírání inspirace.

Novinky

COFIDIS - ŽIJ SVÉ SNY, NIC MENŠÍHO

logo s bílým pozadím

Splátkový prodej - kupte hned, zaplaťte později! 

  Informace pro zákazníky

 

bannery_1418x350-7
 

 

Vybrali jste si zboží, chcete si ho koupit prostřednictvím internetu

a nemáte potřebné finanční prostředky?

 

Žádný problém:

Jednoduché, bezpečné a rychlé.
A vy přitom nemusíte opouštět pohodlí svého domova.
 
Výhody nákupu na splátky Cofidis
Zboží můžete mít stejně rychle jako na dobírku či při platbě kartou - smlouvu podepíšete online, nemusíte nic tisknout, kopírovat a posílat
Nulové poplatky za poskytnutí úvěru, vedení úvěrového účtu, zasílání výpisů apod.
Možnost předčasného splacení nebo mimořádných splátek úvěru kdykoli bez sankcí či poplatků.
Jednoduché další nákupy v rámci schváleného limitu bez podpisu nové smlouvy.
 
Parametry úvěru
Výše úvěru 3.000,- až 150.000,- Kč.
Počet splátek 5 – 48.
Možnost volby přímé platby od 0 Kč.
 
Podmínky získání úvěru:
Občan České republiky nebo občan Slovenské repupliky s trvalým pobytem v ČR
Věk minimálně 18 let
Trvalý zdroj příjmu (příjem ze zaměstnání, podnikání, starobní či invalidní důchod nebo rodičovský příspěvek)
Zaměstnanec po zkušební době, podnikatel alespoň 1 rok
Vlastní bankovní účet
 
Potřebné doklady:
Platný OP - pro podpis prostřednictvím kurýrní služby
Platný OP, 2.doklad totožnosti, výpis z BÚ - pro online podpis
Pro úvěry nad 50.000,- doklad o výši příjmů (po zadání žádosti budete vyzváni pracovníky Cofidis o jeho předložení).
 
Postup uzavření úvěru:
Dokončíte objednávku v internetovém obchodu, následně budete přesměrováni na formulář Cofidis.
Vyberete si variantu úvěru a pokračujete na vyplnění žádosti. K zadání žádosti budete potřebovat občanský průkaz, údaje o vašem bankovním účtu a kontakt na vašeho zaměstnavatele (pokud je vaším zdrojem příjmů zaměstnání).
Po dokončení žádosti jste ihned informováni o jejím schválení, pokud žádost nemůže být posouzena on-line, počítejte, že budete do 30 minut (v provozní době po-pá 8-20, so,ne 9-20) kontaktováni pro doplnění informací.
Po schválení obdržíte email s úvěrovou smlouvou – smlouva je pouze pro Vaši informaci – nemusíte ji tisknout.
 

Následně záleží na způsobu podpisu smlouvy, který jste si zvolili:

Online podpis
do emailu obdržíte odkaz na aplikaci online podpisu a přihlašovací údaje
po kliknutí na odkaz se dostanete na přihlašovací stránku
po přihlášení nahrajete požadované dokumenty (občanský průkaz, 2.doklad a výpis z BÚ)
následně si prostudujete úvěrovou smlouvu a zkotrolujete správnost vyplněných osobních údajů
smlouvu podepíše prostřednictvím SMS, kterou obdržíte
hotovo, my zkontrolujeme nahrané dokumenty a dáme eshopu pokyn k expedici zboží
 
Kurýr
do dvou pracovních dnů Vás bude kontaktovat kurýr
na schůzce Vám kurýr předloží k podpisu smlouvu
Cofidis obdrží informaci o podpisu smlouvy a dá eshopu pokyn k expedici zboží.
 
Osobní odběr
Smlouvu podepíšete online nebo prostřednictvím kurýra
Eshop Vás bude informovat o zboží, připraveném k vyzvednutí.
Zboží si musíte vyzvednou vy osobně
(POZNÁMKA: náš eshop www.interde.cz v současné době neposkytuje možnost osobního odběru. Děkujeme za pochopení) 
 
Další nákupy na splátky:
Dokončíte objednávku v internetovém obchodu, následně budete přesměrováni na formulář Cofidis.
Přihlásíte se (přihlašovací údaje obdržíte po schválení prvního nákupu), zobrazí se Vám výše aktuálního
disponibilního limitu, zvolíte si variantu úvěru.
Na další stránce zkontrolujete, případně upravíte Vaše osobní údaje a odešlete.
Čerpání je Vám ihned potvrzeno a eshop obdrží informaci, že může expedovat zboží.
 
Splácení úvěru:
Po schválení úvěru obdržíte akceptační dopis, kde jsou uvedeny veškeré potřebné informace o splácení.
První splátka úvěru bývá obvykle splatná 15. den následujícího měsíce po schválení úvěru.
 Reprezentativní příklad: Celková výše úvěru  10.000 ,- Kč, roční úroková sazba 19,83 %, RPSN 19,8,doba trvání úvěru 24 měsíců, měsíční splátka ve výši 500 ,- Kč, celková částka splatná spotřebitelem 12.000 ,- Kč.Nejsou účtovány žádné poplatky za sjednání úvěru ani vedení účtu, pojištění není povinné a není v RPSN zahrnuto.Touto nabídkou nevzniká na poskytnutí úvěru právní nárok. Více informací na www.cofidis.cz
 
Dokumenty ke stažení:
Vzor smlouvy o úvěru
Všeobecné pojistné podmínky
 
Poskytovatelem úvěru je společnost COFIDIS s.r.o., Bucharova 1423/6,158 00, Praha 5. IČ: 27179907 DIČ: CZ27179907 Společnost byla zapsána do obchodního rejstříku, vedeného městským soudem v Praze oddíl C, vložka 102368.
 bannery_1161x441-12
 
Zákaznický servis iplatba.cz (Pro Vaše dotazy k nákupu na splátky)
Telefon: 234 120 123
Fax: 234 120 100
E-mail: informace@cofidis.cz
Internet: www.iplatba.cz
Adresa: Bucharova 1423/6, 158 00 Praha 5
  
Chcete-li se dozvědět více, klikněte na tlačítko níže:
Splátkový prodej - informace pro zákazníky
NAKUP TEĎ, ZAPLAŤ PAK !
TAKÉ SI ZAČÍNÁTE UVĚDOMOVAT, ŽE JSOU VÁNOCE POMALU ZA DVEŘMI??
Jasně, ale do peněženky hluboko jako před výplatou…kdo z nás to někdy nezažil. My pro vás ale máme naprosto skvělou zprávu!!
Potřebujete dárek hned? Chcete udělat radost sobě nebo druhým? Potřebujete vyladit svůj domov k dokonalosti? Odreagovat se od blázince tam venku? Tak s chutí do toho!!

 

NAKUPUJTE HNED A PLACENÍM SE TEĎ OPRAVDU NETRAPTE!!
Plaťte, až na to budete mít – bez navýšení, bez poplatků! 
 
Nakupujte hned, plaťte až pak :-)
Odložená platba až o 30 dní Vám může pomoci v nelehkých chvílích. Nakoupit můžete už dnes, platbu budete řešit, až na to budete mít. A to bez úroků nebo poplatků navíc. PlatímPak je služba, která Vám umožňuje odložit platbu v našem e-shopu až o 30 dnů. Částku za vás uhradí Equa bank a.s. a vy ji můžete do 30 dnů splatit bez jakýchkoliv poplatků a navýšení. Paráda ne? 

Bez názvu_1

Co je PlatímPak?

PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Equa bank a.s. a zákazník ji může do 30 dnů splatit bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.

Je PlatímPak forma spotřebitelské půjčky?
Ano, odložená platba je forma spotřebitelské půjčky s tím, že prvních 30 dnů se jedná o bezúročnou formu. Podívejte se na podmínky spotřebitelské půjčky.

 

Musím mít pro PlatímPak založený běžný účet u Equa bank?
Ne, nemusíte.

 

Kolikrát můžu PlatímPak použít jako klient Equa bank?
Jako klient Equa bank můžete PlatímPak využívat opakovaně a bez omezení.

 

Kolikrát můžu PlatímPak použít, pokud nejsem klient Equa bank?
Maximálně desetkrát během kalendářního roku a v celkové částce max. 50 000 Kč. V jednu chvíli také můžete mít vždy jen jednu neuhrazenou odloženou platbu.

 

Kde všude zaplatím s PlatímPak?
Seznam e–shopů, které využívají službu PlatímPak, najdete zde.

 

Může dojít k zamítnutí platby přes PlatímPak?
Ano, může se to stát. Každý zákazník je vyhodnocován individuálně. Pokud se to stane, tak vaši objednávku uhraďte jiným způsobem.

 

Nejsem občanem ČR. Mohu používat PlatímPak?
Samozřejmě, odloženou platbu PlatímPak může využít kdokoliv starší 18 let.

 

Moje objednávka

Jaký je finanční limit objednávky?
Maximální celková výše jedné objednávky je 25 000 Kč.

 

Jak se dozvím, kdy a jak mám zaplatit objednávku?
Po schválení odložené platby vám vše potřebné pošleme e-mailem.

 

Nedorazilo mi objednané zboží. Co mám dělat?
Pokud máte problém s doručením, obraťte se prosím na e-shop.

 

Kde najdu přehled objednávek?
Přehled objednávek je dostupný v Profilu zákazníka. Odkaz na něj najdete v potvrzovacím e-mailu a smlouvě. Klienti Equa bank najdou objednávky v internetovém bankovnictví pod záložkou Půjčky a kontokorent / Odložené platby. 

 

Jaké jsou poplatky za platbu přes PlatímPak?
Využití odložené platby PlatímPak je při splacení do 30 dnů zcela zdarma.

 

Co se stane, když nestíhám uhradit objednávku do 30 dnů?
Kdykoliv během těchto 30 dnů můžete zažádat o převod na pravidelné měsíční splátky. Pro více informací volejte 222 010 222.

 

Jak rychle uhradíte platbu za moji objednávku?
Platbu odešleme hned po tom, co schválíme žádost o PlatímPak.

 

Kdy mi e-shop odešle a doručí zboží?
E-shop odesílá zboží co nejdříve po obdržení částky od nás. Informaci o datu doručení vám sdělí e-shop, ve kterém nakupujete.

 

Nákup mi přišel později, než měl. Kolik mám času na zaplacení?
Na zaplacení máte 30 dní ode dne schválení platby PlatímPak. V případě zpoždění doručení objednávky se obracejte přímo na e - shop.
 

Vrácení zboží / zrušení objednávky

Chci zrušit objednávku, komu to mám říct/oznámit? A jak dál postupovat?
Pro zrušení objednávky se prosím obraťte přímo na e-shop. Pokud jsme vám odloženou platbu ještě neschválili a vy jste zrušili objednávku, tak se nic neděje. Pokud jsme za vás nákup už uhradili, tak po zrušení objednávky, nám e-shop vrátí peníze – opět se nic neděje. V obou případech se o nic nemusíte starat.

 

Zrušil jsem objednávku a e-shop mi vrátil peníze. Co s nimi mám dělat?
V takovém případě nám peníze pošlete dle platebních údajů, které najdete ve svém Profilu zákazníka nebo ve smlouvě.

 

Zrušil jsem část objednávky na e-shopu, co mám dělat nyní?
Nic se neděje, takovéto situace si řešíme s e-shopem napřímo. Peníze za část vaší zrušené objednávky nám e-shop pošle zpět a my vám odloženou platbu o tuto částku ponížíme. Upravenou částku k úhradě uvidíte v Profilu zákazníka pod tlačítkem „Zaplatit“. Pokud by e-shop poslal peníze omylem Vám, tak nám peníze za tuto část pošlete dle platebních údajů ze Smlouvy či Profilu zákazníka.

 

Chci vrátit zboží. Co mám udělat?
Zboží vrátíte e-shopu, ve kterém jste nakupovali. Spojte se přímo s ním.

 

Nastavení

Co vše uvidím v Profilu zákazníka?
V přehledu vidíte aktuální stav všech vašich odložených plateb – tedy i historii již splacených odložených plateb. V profilu zákazníka máte také u každé platby uloženou Smlouvu a informaci o možnosti převedení na splátky. Pokud máte podmíněně schválenou odloženou platbu, najdete zde i informace o možnostech ověření.

 

Funguje PlatímPak na mobilních zařízeních?
Ano, PlatímPak funguje na všech zařízeních s obvyklými operačními systémy.

 

Proč se musí ověřovat identita?
Ověření identity vyžadujeme u uživatelů, kteří nejsou klienty Equa bank. Vyžadujeme to pouze při první žádosti, případně pokud použijete jiný autorizační telefon.

 

Za jak dlouho zpracujete ověřovací haléřovou platbu? Nezruší mi zatím e-shop objednávku?
Zpravidla nám haléřová platba přijde během jednoho pracovního dne – záleží, kdy platbu odešlete a z jaké banky. K zrušení objednávky určitě nedojde.

 

Vrátíte mi ověřovací platbu zpět? Co když jsem poslal/a omylem jinou částku?
Platba slouží pouze k ověření vaší identity. Ať už pošlete haléř, nebo jakoukoliv jinou částku, po ověření vám stejnou částku pošleme zpět.

 

Co když jsem za odloženou platbu omylem poslal/a víc peněz?
Nic se neděje. V případě, že máte více odložených plateb, přeplatek použijeme na úhradu těchto plateb. Pokud máte v bance spotřebitelskou půjčku, tak přeplatek přiřadíme k té. Pokud nemáte žádné jiné produkty, přeplatek vám zašleme zpět na účet.

 

Chtěl/a jsem ověřit identitu na pobočce, ale nemám s sebou občanský průkaz. Jde to?
Bohužel ne. Pro ověření identity potřebujeme porovnat údaje v občanském průkazu s údaji ve vaší žádosti.

 

V žádosti jsem zvolil/a jinou pobočku, než na které chci vyřídit ověření. Je to problém?
Využít můžete jakoukoliv pobočku. A nezapomeňte občanský průkaz, bez něj to nepůjde.

 

Jsem klient Equa bank, a přesto po mně chcete ověření. Proč?
Nejspíš máte v žádosti o odloženou platbu jiné telefonní číslo, než které máte v bance uvedené jako autorizační/kontaktní.
 

Technické problémy

E-mail s vyhodnocením žádosti mi nepřišel na adresu, kterou jsem vyplnil/a v e-shopu.
V žádosti jsme vás rozpoznali jako klienta Equa bank, takže vyhodnocení odešlo na e-mail, který máte vedený v bance jako kontaktní. Pokud nejste klient, a přesto vám žádný e-mail nepřišel, kontaktujte nás prosím na lince 222 010 222.

 

Nepodařilo se ověřit moji totožnost přes bankovní účet – proč?
Pokud vám během ověřování vyskočí „Něco se nepovedlo“, zkuste to za pár minut znovu. Nebo pro ověření totožnosti použijte jiný účet, případně jinou ověřovací metodu.

 

Chci ověřit identitu přes bankovní účet, ale v seznamu bank není ta moje. Co teď?
Pokud nemůžete najít v číselníku svoji banku, tak se nám ještě nepovedlo se s vaší bankou propojit. Využijte prosím haléřovou platbu nebo se stavte na pobočce.

 

Chtěl/a jsem ověřit identitu přes bankovní účet a omylem jsem zavřel/a prohlížeč. Co mám dělat?
Žádné obavy, ve své e-mailové schránce najdete instrukce, jak ověření dokončit.

 

Co dělat, když mi při vyhodnocování žádosti vypadne elektřina/internet?
Pokud vám v následujících pár minutách přijde e-mail s vyhodnocením – vše proběhlo normálně. Pokud vám žádný e-mail nepřijde, tak došlo k přerušení a vaše objednávka PlatímPak nebyla uhrazena.

 

Proč mi byla zamítnuta další odložená platba?
Pokud nejste klientem Equa bank, nejpravděpodobnější je, že:
  • nemáte splacenou předešlou platbu,
  • už jste použili PlatímPak desetkrát během kalendářního roku,
  • překročili jste roční limit 50 000 Kč.
Pokud jste klientem, zkontrolujte v bankovnictví nebo Profilu zákazníka, jestli jste u některé platby nepřesáhli datum splatnosti.

 

Stránka 1 z 1 - 2 položek celkem