Upozorňujeme, že náš web používá soubory Cookies. Dalším procházením webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním. O souborech Cookies si můžete přečíst v Podmínkách ochrany osobních údajů. Můžete je odmítnout, není ale vyloučeno, že v tom případě nepůjde plně využít veškerých funkcí webové stránky. Děkujeme za pochopení.

JAK NAKUPOVAT

 
JAK NAKUPOVAT U NÁS NA INTERDE?
Jak si vyhledat zboží Možná ještě přesně nevíte, co hledáte. V tom případě si můžete napřed projít naše menu v horní liště stránky a nezapomeňte ani na levou část, kde najdete vše z naší nabídky. Aby se Vám lépe hledalo a orientovalo, rozdělili jsme zboží do jednotlivých kategorií, pro větší přehlednost.
Víte naopak přesně, co hledáte? Konkrétní název zboží můžete zadat do fulltextového vyhledávání, které najdete nahoře, uprostřed stránky. Jde o políčko, ve kterém je napsáno "Zadejte hledaný výraz". Náš rádce Vám následně ukáže veškeré produkty spojené s daným slovem. Pak si již stačí vybrat podle svého.
 
NÁKUPNÍ KOŠÍK A CO S NÍM?
Nyní máte produkt, který jste hledali. Pokud jste si přečetli všechny poznámky, produkt jste si prohlédli a chcete si ho koupit, stačí kliknout na tlačítko "Vložit do košíku". Je možné, že existuje více variant zboží (například jiná velikost, barva nebo množství), nezapomeňte proto označit správnou variantu J. Můžete pokračovat v nákupu a svůj seznam zboží si v košíku kdykoli překontrolovat či pozměnit. Stačí najet myší na ikonku nákupního košíku, který se zobrazuje v pravé horní části stránky.
Do košíku nelze vložit zboží, které momentálně není dostupné nebo je vyprodané. V tom případě nás můžete kontaktovat a jakmile bude daný produkt opět na skladě, neprodleně Vás budeme informovat.
Zboží nelze zarezervovat. Pokud ho vložíte do košíku a objednávku nedokončíte, je stále „volné“. Jedná-li se navíc třeba o poslední kus, může se stát, že Vám zboží mezitím „vyfoukne“ někdo jiný. Proto doporučujeme objednávku vždy dokončit.
 
MÁTE VYBRÁNO? DOKONČÍME OBJEDNÁVKU
Máte vybráno? Na nic jste nezapomněli? Dobře :-). Nyní máte v nákupním košíku vše, co se Vám líbí. Obsah košíku si překontrolujte. Pod seznamem Vašich budoucích pokladů se zobrazuje celková částka včetně DPH. Nyní klikněte na "Pokračovat" a zvolte si způsob dopravy a platby, který Vám vyhovuje. Opět klikněte na "Pokračovat" a následně vyplňte formulář s Vašimi kontaktními údaji. Máte-li nějaké dotazy, připomínky či přání, můžete je připsat do kolonky "Poznámka". Nyní si všechny údaje překontrolujte a svou objednávku dokončete tlačítkem „Odeslat objednávku".
GRATULUJEME:-) Vytvořili jste závaznou objednávku a jste o krok blíž ke svému útulnému domovu.
Na Váš e-mail dorazí během několika málo minut potvrzení a shrnutí Vaší objednávky. Nyní je to již vše na nás. Vaši objednávku zpracujeme, připravíme, s láskou zabalíme a co nejrychleji pošleme k Vám. Víme, jak moc se na své nové kousky těšíte, a proto Vás nechceme zbytečně nechat čekat :-).

 

CHCETE SE ZAREGISTROVAT?
Nakupovalo se Vám v INTERDE dobře? Líbí se Vám u nás? Zajímá Vás, jaké novinky tu najdete příště? Aby Vám nic neuniklo, můžete se u nás ZAREGISTROVAT a získat tak spoustu výhod.
Výhody pro registrované zákazníky:
·         Jakmile se zaregistrujete, systém si zapamatuje Vaše údaje a Vy již nemusíte při každé objednávce vypisovat znovu všechna políčka. Ušetříte čas a můžete se věnovat příjemnějším věcem.
·         Budete mít vždy přehled o všech svých objednávkách
·         Jako první Vás budeme informovat o všech novinkách, chystaných akcích, soutěžích, slevách, článcích apod.
Jste nový zákazník a chcete se registrovat?
Stačí kliknout v pravém horním rohu obrazovky, na tlačítko "Registrace". Najdete ho hned vedle nákupního košíku. Nemusíte se bát, že tím přijdete o Váš seznam zboží, které jste si vybrali. Obsah košíku se nezmění a Vy můžete pokračovat v nákupu dále, jen budete již registrovaný zákazník :-)
Již jste registrovaný zákazník?
Přihlásit se můžete v pravé horní části obrazovky, kde kliknete na tlačítko PŘIHLÁŠENÍ„ Obsah košíku se nezmění, ani pokud se přihlásíte až v průběhu nákupu.
Nákup je samozřejmě možné dokončit i bez registrace či přihlášení.
 
POTŘEBUJETE ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?
Pokud chcete nebo potřebujete objednávku z jakéhokoli důvodu zrušit, máte na to plné právo a my ho v INTERDE plně respektujeme. I my víme, že se někdy může přihodit zcela nečekaně cokoli. Dokončená objednávka je závazná. Přesto ji u nás můžete bez problému stornovat, ovšem pouze do okamžiku jejího odeslání. Jelikož se snažíme posílat Vám Vaše poklady co nejdříve, snažte se prosím také co nejdříve dát vědět, že jste si nákup rozmysleli. Pokud už je Vaše objednávka odeslaná, musíme Vám bohužel naúčtovat náklady, které jsou s tím spojené.
 
JAK VÁM ZBOŽÍ DOPRAVÍME?
Zboží posíláme po celé České republice. Nejčastěji využíváme služeb Zásilkovny. Snažíme se tím šetřit Vaši peněženku. Zásilkovna má však omezené velikosti a hlavně váhu zásilek. Proto využíváme i služeb dopravců jako jsou PPL. 
Můžeme ovlivnit rychlost vyexpedování Vaší objednávky, nemůžeme však ovlivnit rychlost dopravců. Standardně by však u Vás měla zásilka být druhý den po odeslání z naší firmy.
 Podrobnější informace si můžete přečíst v sekci ZPŮSOBY DOPRAVY
 
 JAK U NÁS MŮŽETE ZBOŽÍ ZAPLATIT?
·         dobírkou - zboží zaplatíte dopravci při převzetí zboží
·         bankovním převodem - zboží zaplatíte bankovním převodem na náš účet u Moneta Bank
·         dárkovým poukazem - pokud vlastníte dárkový poukaz na nákup u nás, jednoduše zadejte jeho kód v nákupním košíku v prvním kroku objednávky
Více informací o možnostech platby najdete v sekci ZPŮSOBY PLATBY
 
CHCETE VYMĚNIT NEVHODNÝ DÁREK?
Nakoupili jste u nás dárek pro někoho blízkého či známého a dárek se nesetkal s úspěchem? Koupili jste si nějakou dekoraci a nakonec se Vám do bytu nehodí? To je nám líto. Nemusíte ale zoufat. U nás si zboží můžete vyměnit.
 
Výměna zboží má svá pravidla:
·         Výměna zboží je možná do 14ti dnů od zakoupení zboží.
·         Zboží musí být nepoužité, v původním obalu. Že je zboží rozbalené, to chápeme, ale obal musí být neponičený a čistý.
·         Vyměnit lze pouze zboží, jehož záruční lhůta vyprší nejméně za tři měsíce. Výměna zboží se nevztahuje na potraviny a zboží s rychlou spotřebou.
·         Je možné vyměnit i jen část objednávky.
·         Zboží, které vracíte, musí být velmi pečlivě zabalené, aby se nemohlo při přepravě poškodit. Dopravné hradí zákazník.
·         Vracené zboží musí být poslané doporučeně na kontaktní adresu
·         Zákazník získá poukaz na nákup v INTERDE na zboží ve stejné hodnotě, jako je hodnota vraceného zboží.
K zásilce prosím přiložte doklad o koupi/fakturu a e-mailovou adresu, na kterou si přejete zaslat prodejní poukaz. Poukaz obdržíte na Váš e-mail do 14ti dnů od vrácení zboží.

 

Kontaktní adresa
Lenka Fouňová - INTERDE
Mírová 450
Město Touškov, 330 33
Česká Republika
+420 605 216 024
  interde@e-mail.cz 

IČ: 88621197 
Firma není plátce DPH.
Číslo účtu: 238984097 / 0600 MONETA Money Bank
 
Informace o zboží, akcích, slevách nebo novinkách, i o tom, co se u nás děje, najdete na našem  
Chcete-li se vše dozvědět o krůček dříve, ZAREGISTRUJTE SE U NÁS a o všech novinkách a akcích se dozvíte jako první :-)