VŠE SKLADEM, ODESÍLÁME TÉMĚŘ OKAMŽITĚ! DOPRAVA NAD 1500,-Kč ZDARMA.

BONUSOVÝ PROGRAM

NECHTE SE ODMĚŇOVAT NAŠÍM ZÁKAZNICKÝM BONUSOVÝM PROGRAMEM!!

 
Vážení zákazníci,
V tomto roce jsme pro všechny registrované zákazníky připravili mnoho výhod v Bonusovém programu, jako odměnu a poděkování za vaše nákupy na našem e-shopu. Pro věrné a pravidelné zákazníky nabízíme bonusový systém za realizované nákupy a další aktivitu, jako je např. registrace, přihlášení k odběru newsletterů apod. Celková částka, kterou vynaložíte na nákup našich produktů, bude automaticky převedena na bodovou hodnotu, tzv.interdíky, a to v poměru 0.05 CZK = 1 interdík.
 
JAK ZÍSKAT BONUSOVÉ BODY
  • Bonusové body získáváte za každý uskutečněný a zaplacený nákup. Jakmile shromáždíte dostatek bonus bodů, můžete je uplatnit v rámci vašeho dalšího nákupu. Jinými slovy: čím více nakupujete, tím větší slevy můžete získat. Bonusové body interdíky se vám přičtou až po uhrazení objednávky, a nikoliv hned po nákupu. Naopak po stornování nebo dobropisování faktury (když se zboží vrátí nepřevzaté nebo jako vrácené) se body odečítají stejným vzorcem, jako se přičetly. Body se přičítají podle vzorce 1 CZK = 1 interdík.
  • Za vaši registraci vás odměníme 1000 interdíky.
  • Za přihlášení k odběru novinek máte od nás 500 interdíků ????.
 
PŘEHLED INTERDÍKŮ
Přehled počtu získaných bonusových interdíků je vždy dostupný ze stránky „Přihlášení“ a kliknutí na „Můj účet“ v pravém horním rohu našeho e-shopu. Po přihlášení do vašeho účtu se dozvíte bilanci vašich bonus bodů na základě uskutečněných nákupů. Prosím, berte na vědomí, že počet vašich bonusových bodů bude přičten až po uhrazení objednávky. Po každém uplatnění vašich bodů bude jejich počet okamžitě odečten z vašeho bonus účtu.
Přihlášený uživatel může i při procházení e-shopu vidět stav svého konta. Toto je zobrazeno vedle tlačítka Můj účet nahoře v hlavičce e-shopu. Informace o nabití bonusových bodů vidíte ve svém nákupním košíku. 
 
PLATNOST INTERDÍKŮ
Platnost Vašich bonusových bodů je omezena na 365 dnů. Proto je používejte s předstihem a často!
 
JAK INTERDÍKY UPLATNIT?
Vaše nasbírané body vám přináší slevy. Stav svých bodů vidíte po přihlášení ke svému zákaznickému účtu. V košíku najdete přehled bonusových interdíků i nabídku jejich využití. Stačí doplnit počet interdíků, které chcete použít.
Nelze je použít na platbu dopravy, dobírky. Body neměníme za peníze.

 

LZE KOMBINOVAT SE SLEVOVÝM POUKAZEM?
Ne, na jedné objednávce nelze použít body a zároveň uplatňovat další slevový kupón. Chcete-li uplatnit kupón, nebudete mít možnost zlevnit objednávku použitím bodů a naopak. Použitý slevový kupón ovlivňuje celkovou částku objednávky a tím pádem také celkový počet získaných bodů.
 
Co se děje s kredity v případě stornování objednávky?
Případné kredity, které jste získali uhrazením objednávky, budou po stornování objednávky odečteny z konta. Pokud bylo na objednávce čerpání kreditu, dojde k vrácení kreditů na Vaše bonusové konto.
 
Jsem registrovaný, je potřeba být při nákupu i přihlášený?
Výhody jsou určené pouze pro registrované zákazníky. Pokud tedy chcete být součástí Bonusového programu a využívat jeho výhody, pak je potřeba, abyste byl/a při nákupu přehlášen/a. Jedině tak se Vám přičtou bonusové interdíky na Vaše konto.
Pokud se zapomenete přihlásit, o své body nepřijdete. Bonusový systém vás upozorní, že nejste přihlášeni a k přihlášení vás sám vyzve. Zobrazí Vám aktuální počet dostupných bonusových bodů a nabídne body použít pro slevu.
 
Co když si zakoupíte produkt bez využití bonusových bodů a rozhodnete se ho vrátit? Co se stane se získanými body?
Když vracíte zakoupený produkt, tak zároveň vracíte získané bonusové body. Vaše bodová bilance bude přepočítána zpět na původní stav před tímto nákupem.
 
Zrušení čerpání slevových bodů na objednávce?
Pokud se rozhodnete, že slevu uplatňovanou díky bonusovým interdíkům v této objednávce čerpat nechcete, je potřeba nás kontaktovat na tel.č. 605216024. Čerpané kredity navrátíme na Vaše konto a sleva v objednávce již nebude. Jelikož dojde ke změně celkové částky objednávky, tak se zároveň přepočítají získané (nabité) kredity za tuto objednávku.
 
Přidání nebo změna položek objednávky
Objednávku a objednané položky lze měnit pouze v případě, že objednávka neobsahuje čerpání z bonusového konta. Jakmile dojde k úpravě objednávky dojde zároveň po uložení k přepočtu kreditů, které byli za tento nákup připsány na vaše konto.
 
Je možné přijít o členství v Bonus programu?
Ano, pokud:
  • uživatel záměrně poskytl v registraci nesprávné informace
  • uživatel zneužil mechanismus a výhody
  • uživatel o zrušení sám požádá
  • úmrtím uživatele
 
V případě, že je bonusový program dotyčnému uživateli zrušen, ztrácí tak uživatel nárok na nasbírané body. Uživatel může manipulovat pouze se svými vlastními body, body nejsou přenosné na jiného uživatele. Vyhrazujeme si právo bonusový program změnit, změnit hodnotu bodů či jej zcela zrušit. V případě zneužití mechanismu a výhod Bonusového programu je možné uživateli znemožnit získávání a/nebo čerpání interdíků a to jak dočasně tak trvale.
 
Další informace
Bonusové body nejsou měna a nemají žádnou skutečnou peněžní hodnotu. Vyhrazujeme si právo kdykoliv změnit parametry programu, případně ho zrušit. V případě zneužití programu či podvodu budou sankce zahrnovat pozastavení zákaznického práva na účast v tomto programu. Při výměně zboží NELZE bonusové body uplatnit!
 
Používáme Bonusový systém MeHub

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení