Bloomingville, ratanový koš Arurog
Popis
RATANOVÝ KOŠ ARUROG
Velký ratanový koš ve tvaru kolébky je určený na polena ke krbu, ale dá se využít na cokoli, co se vám bude líbit. Skvěle v něm vypadají některé rostliny, jako třeba kapradí, můžete ho ale využít na ovoce, klubíčka vlny, cibuli, zkrátka co vás napadne. Koš pochází z dílny dánské značky Bloomingville a je vyroben z drsného proutí, kterému se říká Arurog. Jedná se o štíhlý, pružný rákos, který lze utkat kolem ratanového nebo kovového rámu. Arurog se používá v jeho přirozeném stavu pouze s čirým nátěrem, aby se zvýraznili jeho jemné barevné variace. Tato přírodní barva v kombinaci s různým průměrem rákosu dává kusům Arurogu mírně rustikální estetiku, která je plná textury a tepla.
Skvěle se bude vyjímat v přírodně laděných interiérech.
Koš má zespodu kolmé podpěry, aby se nepřevrhnul. Dlouhé rukojeti na boku koše jsou přidělané kovovými háčky, nemusíte se tedy bát, že by dřevo neunesl.
UPOZORNĚNÍ:
Je poměrně velký (rozměry 56 x 46 s 13 cm + výplň a krabice),
počítejte tedy s tím, že Zásilkovnou ho nebudeme moci poslat.
Značka |
BLOOMINGVILLE |
---|---|
Sbírka |
Ija |
Rozměr produktu |
D56xH13xW46 cm |
hlavní materiál |
Arurog |
Složení |
Arurog |
Barva |
Příroda |
Další specifikace |
V důsledku materiálů se mohou vyskytnout odchylky |
|
|
Bloomingville je ztělesněním severského designu se zvláštním důrazem na tu slavnou dánskou kvalitu blažené pohody, hygge. Množství přírodních materiálů v tlumených tónech je určující charakteristikou sbírek:
Vše, co naplní váš domov a srdce teplou záři.
BARVA | PŘÍRODNÍ |
MATERIÁL | RATAN |
ZNAČKY | BLOOMINGVILLE |
CENY | OD 1001 DO 2000 |
MÍSTNOSTI | PŘEDSÍŇ, HALA, CHODBA, OBÝVACÍ POKOJ, BALKON, TERASA, ZAHRADA |
STYL | PŘÍRODNÍ |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat články. Prosím přihlaste se nebo registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Bloomingville..... to je dánský design kombinovaný se skandinávskými trendy současnosti.
Kouzlo skandinávského životního stylu přimělo ženu jménem Betina Stampe založit v roce 2000 firmu Bloomingville. Od té doby její vášeň pro kreativní a osobní způsoby, jak si zařídit domov s velkým D, stále roste. Firma spolupracuje s mnoha lidmi na celém světe a v roce 2014 se stala součástí americké Regent Holding se sídlem v USA. Přinesla tak této značce větší možnosti, novou perspektivu a slávu.
V roce 2018 převzala firma Bloomingville značku Regent Holding, Creative Coop. Tím přibyla do jejího portfolia další silná a svým způsobem charakteristická sbírka.
Dnes milují Bloomingville miliony domácností po celém světě. Firma vydává každoročně 4 hlavní sbírky, 2 mini kolekce, různé sezonní kolekce a 1 nádhernou vánoční kolekci. Přes obrovskou popularitu a růst ale zůstala mise Bloomingville stále stejná: Učí, jak si zařídit šťastný, útulný a neustále se měnící domov. Jak sdílet svůj styl, a v každém domově vytvořit příjemnou a neformální atmosféru. Bloomingville je hluboce zakořeněn v proslulé dánské estetické tradici a vždy se snažil přinést něco nového a především pozitivně překvapivého do moderních domovů. Široký výběr úžasných výrobků, rozumné ceny a vysoká kvalita mu to umožňují.
Změna přinášející štěstí
Filozofii společnosti Bloomingville lze vyjádřit pouhými čtyřmi slovy - vytvořit radost prostřednictvím změny. Kreativní ředitelka Helene Fast a její designérský tým neustále hledají věci, které se na první pohled zdají nedokonalé. Tato "nedokonalost" je totiž přesně to, co vytváří na na skandinávském vzhledu ten správný uvolněný pocit. Firma je designovou značkou, která šíří štěstí prostřednictvím malých i velkých změn ve všech domovech. Pouze několik málo produktů Bloomingville by totiž mělo být schopno změnit vzhled celé místnosti a vnést do ní překvapivé, osvěžující a stylové změny. A především - trochu více radosti :-)
"Nechceme navrhovat, abychom dominovali domům, pokojům nebo lidem - ale abychom je podporovali. Naší ideou je nechat každého, aby byl kreativní s našimi produkty a zařídil s nimi svůj domov podle svého přání. “